voor iets hoort iets... - Reisverslag uit Mechelen, België van angelique maas - WaarBenJij.nu voor iets hoort iets... - Reisverslag uit Mechelen, België van angelique maas - WaarBenJij.nu

voor iets hoort iets...

Door: Fleurtje

Blijf op de hoogte en volg angelique

20 Januari 2006 | België, Mechelen

gisteren 'slecht' nieuws gekregen: Lander (heeeel goeie vriend en reisleider voor thomas cook, momenteel in thailand, ko samui) belde om te zeggen dat mijn vlucht volzet was en ik dus latere vlucht zal moeten nemen. het is dus als volgt:ik heb een stand-by ticket (dank u lander!), waarmee ik naar thailand kan aan superprijs, maar dan wel enkel als er nog plaats is op de vlucht. dus eerst de mensen die geboekt hebben, dan de last minute-ers en dan nog het personeel van thomas cook, die op conge gaan ofzo. als allerlaatste dus!! en tja, dan kun je wel eens de pech hebben dat de vlucht volzet is.
voor iets hoort iets zoals ze zeggen...

maar dit gaat de pret niet bederven, enkel een beetje uitstellen. de volgende vlucht is dinsdag, maar dan wel naar phuket, wat op zich geen probleem is, enkel de minieme planning die er was, in de war stuurt.

kris en raf (op zn thais herleidt naar kis en laf), 2 kennissen van hofstade, zijn 3 januari naar thailand vertrokken en de bedoeling is dat we samen naar het noorden zouden reizen om daar een trekking te gaan doen en de steden chiang mai, chiang rai en dan ook nog laos eventueel te gaan bezoeken. maar nu zijn die jongens al bijna 3weken aan het rondhangen in de buurt van bangkok, zodat we van daar naar het noorden konden gaan, maar nu zijn de plannen lichtjes gewijzigd... alleen weet ik nog niet goed hoe...

aangezien ik aankom in phuket (helemaal in het zuiden), zou ik misschien eerst daar kunnen blijven en wat later naar het noorden gaan. valt allemaal nog wat te zien.
kga het vandaag rustig op nrijtje zetten en je hoort(leest) het vervolg ongetwijfeld binnen enkele dagen.

Fleurtje

**happiness is a journey, not a destination**

• 20 Januari 2006 - 10:57

Isabelle:

Hey liefste schat,
    ik hoop dat je uiteindelijk van grond geraakt he! ;-) richting Thailand... Beleef, ervaar, geniet ... maar vooral neem het op je terugreis mee naar ons grijze België!
    Dikke smakkerd,
    je Belle.

• 20 Januari 2006 - 12:44

Erika:

Oeps! Das wel ff spijtig, ma ge geraakt er nog wel!

• 20 Januari 2006 - 19:28

Tine:

Och, wat spijtig!
    Ik zei daarstraks nog tegen ons mam dat je vandaag vertrokken was.
    Ietsje later dan maar...

Enfin, ga ervoor maar wees voorzichtig en probeer zeker op tijd en stond iets te laten weten.

Zullen wij ook doen!

Dikke knuffel,
    Tine
    X

• 21 Januari 2006 - 03:43

Caroline:

Hi, effe een snel berichtje vanuit Australie! Tof dat je weer naar Thailand gaat! Ik hoop dat je snel een vlucht vind en je daar mega kan amuseren! Groetjes van Down Under...

• 22 Januari 2006 - 08:12

Martine Walravens:

Ik heb je site gevonden,Angelique.Een goed initiatief,nu kunnen we jullie volgen.Alleen zou ik de achtergrond van je tekst veranderen, nu is dat oranje moeilijk te lezen.Nog een prettige reis en hopelijk vind je de jongens.
    Groetjes

Martine

• 22 Januari 2006 - 18:37

De Klone:

beleef, geniet, ontdek, verwonder je, sta perplex, leer, lach, huil, wees ontroerd en weet dat ik altijd van je hou! xx