Relaxing on Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van angelique maas - WaarBenJij.nu Relaxing on Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van angelique maas - WaarBenJij.nu

Relaxing on Koh Tao

Door: Fleurtje

Blijf op de hoogte en volg angelique

20 Januari 2009 | Thailand, Koh Tao

Sawasdee Khaaa (ofwel Hallo)

Na nsuperlange vlucht, waar ik verslaafd geraakt ben aan Tetris, jawel, waren we aangekomen in Bangkok, waar er een thais madammeke ons aant opwachten was. Heel vreemd, want ze haalde buiten mij, enkel een jongetje van 8jaar op. Door de douane mochten we gewoon door, onze zakken en paspoorten werden nauwelijks gecontroleerd en na een hele wandeling door de luchthaven, moesten we een deurtje door en plots merkte Lynn op dat ze ons op het vliegtuig naar Sydney ging zetten! wat uiteraard niet de bedoeling was op dit moment. bleek het om een vergissing te gaan... vreemd vreemd vreemd! ondertussen was Sofie, die met nvroegere vlucht in Londen vertrokken was, al half aant pannikeren, omdat iedereen van onze vlucht zijn bagage al was gaan ophalen.
Na nhelse taxirit (in een fluoROZE)barbietaxi, goed aangekomen in Bangkok, om dag erna al door te gaan naar Koh Tao, ff relaxen/zwemmen/snorkelen/... alvorens we thailand echt gaan verkennen.

Dus wij met de nachttrein naar het zuiden. dachten lekker te slapen en uitgerust aan te komen, dan effe met de boot en na een paar uurtjes op het strand... NOT!!!
die treinreis was hel (3uur vertraging, super freezing koud en mega veel lawaai van zatte backpackers), maar nog niet zo hel als de bootreis... Deze zou normaal begonnen zijn om 7uur s ochtends, maar die was gecanceld, dus hadden we pas om 13uur nboot, een supersnelle catamaran. maar ondaks (doordat?) hij zo snel ging, heeft het geen half uur geduurd voor onze maaginhoud er weer uitkwam: ik heb net het wc hokje gehaald (maar helaas voor de schoonmaakploeg, heb ik niet de wc pot gehaald), Lynn is maar tot aan de vuilbak op dek geraakt en Sofie heb ik over de rand van de boot zien hangen...

Na zo'n lange,niet leuke tocht, was het eens zo zalig om op een postkaartstrand te liggen, vlakbij ons hutje, 10meter van de zee!!!
Gisteren gewoon relaxdagje gehad, s avonds lekker gaan eten, gezellig restaurantje op het strand, met aan de tafel naast ons nsuperknappe kerel, die er alleen was met zijn boek en sigaretten. wij maar aant babbelen over vanalles, van onze trauma's, tot grappige anekdotes tot schaamlijke verhalen, doorspekt met opmerkingen over de knapperd "komt echt superhard in de buurt van mijn droomman" "ik ga goed slapen nu ik dit beeld op mn netvlies gebrand heb" "wat n uitzicht" "hmmmm" "...
Onee, onze servietten waren op, dus Lynn vraagt het aan die jongen, die geeft dat, samen met het doorslaggevende woord "ALSJEBLIEFT"
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH,
Sofie en Lynn, de slappe lach, ik de slappe lach terwijl ik door de grond ging en zo rood zag als een indiaan!! echt weer typisch iets voor mij!! Maarja, ik moet het maar zo bekijken:die jongen zijn ego gestreeld/mijn goeie daad voor die dag weer in orde...

Daarna naar feestje op het strand geweest, komt er (na een vol uur blikken over en tweer gegooid te hebben), nkerel naar me toe en blijkt het potverdorie toch wel gene zweed te zijn zeker!!! diegene die me een beeeetje kennen, weten ongetwijfeld dat dit een hormonale reactie bij mij oproept. Dus vanavond terug afgesproken (hij had zich gisteren precies iieets teveel moed (lees: alcohol) ingedronken om er deftig mee te praten. enzo...
MAAR ein-de-lijk komen mijn zweedse zinnen van pas!
wordt vervolgd....

Tot mails belgenvriendjes!

Zoenen,
Fleurtje

• 20 Januari 2009 - 14:26

Lynn:

En laten we het letterlijk-en-figuurlijk-pijnlijk moment niet vergeten!
    Wij komen na 12 uurtjes eindelijk in Bangkok aan...Ange en ik superduperhappyjoyjoy :]
    Tot Ange iets op haar sproetenkopje krijgt!
    Er was een rugzak (met volgens ons verdachte gouden staven) uit de bagageruimte gevallen.
    Awtschhhj!

Amai, zelf met al die kleine problemen, your just lucky girls :) héhé

Dikke kusjes

• 20 Januari 2009 - 16:07

Tine:

ooooh zo zalig op een eilandje!
    Succes met de Zweud ;-)
    kiss

• 21 Januari 2009 - 06:57

KoB:

Oow,

en ik zit hier op mijn bureau met zicht op een parking... Geniet er maar van, en zet uw beste zweudse beentje voor!
    En als het niet met de zweed lukt, de belg weet nu toch al hoe je over hem denkt!

kobe

• 21 Januari 2009 - 11:29

Peet:

Hey ange,
    Leuk dat je het zo fijn hebt, hier is alles ook goed. Erika is nu al zenuwachtig voor Blokken, we houden je op de hoogte!!

• 23 Januari 2009 - 11:30

Evelien:

Amai, ik wou da k daar ook was! Hier is het koud, nat en winderig weer! Dus profiteert en geniet er van! En al veek tof volk leren kennen? Stuur maar veel spannende verhalen. Groeten, Evelien

• 03 Februari 2009 - 06:10

Jonas Broer Van Sofi:

Amai tziet daar wel plezant uit, dat sofie het maar opt gemakt doet dat ze weer niet direct bek af is.

den 12de februari vertrekken karen en ik een weekje naar egypte
    ook naar de zon.

de groeten aan iedereen
    ook aan al die chinezen :)