back in bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van angelique maas - WaarBenJij.nu back in bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van angelique maas - WaarBenJij.nu

back in bangkok

Door: Fleurtje

Blijf op de hoogte en volg angelique

14 April 2006 | Thailand, Bangkok

hello!!

Jaja, het eiland/luilekkerleven zit er voorgoed (althans voorlopig) op. ik ben vanmorge,5u aangekomen in bangkok en amai, tzag er hier uit zene. alles wit!! van water, bloem en talkpoeder, die de hoofdingredienten zijn voor thais nieuwjaar. De trip vanuit koh samui begon al om 11.30u, wanneer de minibus me oppikte en duurde dus tot 5u vanmorgend, aankomst bbk. Serieus lange dag om met bus van samui nr bkk te komen, vooral omdat je dan nog eens supervaak moet overstappen (minibus, boot, bus, 2,5u wachten en andere bus), ma kben er dan toch. Vandaag nog 1 dagje Bangkok en dan naar huis (hopelijk). Khad er alleen geen rekening mee gehoude dat de winkels dicht ginge zijn en khad vandaag natuuuuurlijk ne shoppingdag gepland. Na lang zoeken en de drukste plaatse (vb kho san road) te vermijden (want daar zijn het heuse watergevechten en kunne de winkels het al helemaal niet riskeren open te blijven), heb ik toch nog paar winkeltjes en dus koopjes kunne vinde. en dan daarjuist loop ik meiske tegen het lijf dak hier de eerste 2dagen had leren kennen en daar ga ksebiet mee watergevechten. tis te zegge; zij heeft een soort standje waar ze waterpistolen verkoopt en daar staat een grote ton water en kommekes om het water mee over de mensen te gooien. en die ton graakt lekker ni leeg, want daar zit een tuinslang in die ons van een serieuze voorraad water voorziet ( en extra middeltje om iedereeen beter nat te kunne maken, hihi). Dus mijn shoppingvrije dag is dan toch nog opgevuld met iets leuks…
kben wel blij dak songkran nog kan meemaken, want het is echt wel super hoor!! iedereen kan nog is lekker kinds zijn en gewoon je gangetje gaan. het spijtige is dat er natuurlijk weer van die stomme toeristen (engelse!! grrr) die erover gaan en dan water in je oog spuiten (gevaarlijk als je op brommer rijdt!!) of met ijswater of echt om uw bagage nat te maken. en da is nu net niet de bedoeling ervan. gewoon lekker relaxed spelen, zonder echt te pesten (lang leve thaise mentaliteit).

kben anders ook wel blij dak morgevroeg om 5u hier doorga naar de luchthaven en dat mijn bagage toch een beetje gespaard blijft. het ALLERenigste dat ik nog echt echt hoop, is dat ik morgen mijn vlucht heb! want wat ik anders ga doen, weet ik nog ni. En mijn budget (of het bijna ontbreken eraan) buiten beschouwing gelaten, heb ik echt ni veel zin om hier nog lang te blijven, want hoe special bkk dan mag zijn, ik heb het hier wel gezien.
Koh samui trouwens ook, gelukkig had ik de laatste weken de aerobic en de yoga, want dat was zeker wel de moeite!!
Ook de laatste dag was nog een hele leuke stranddag, met de gasten van de Belgian beer bar (voor moest ik het nog ni vermeld hebben, van antwerpen). Zelfs mijn laatste ochtend was super omdat ik van de manager van het hotel nog een gratis ontbijt gekregen heb omdat ik vertrok. Echt zalig!! Heb daar dan ook wel een dik uur en half gezeten….

Ok, tijd om met waterpistooltjes te gaan spleen, dus hopelijk hoor je niets meer van me tot ik in belgie ben en anders, wanneer ik dus geen standbyvlucht heb, tot tvolgende Thailand verslagje…

HAPPY NEWYEAR (derde x al dit jaar!!)

Angelique, the white chick (talkpoeder)

  • 14 April 2006 - 06:58

    Superneef:

    Dedjuu, Fleurtje komt terug, gedaan met die leuke verslagjes en foto's, spijtig :-( ... Of nee? Toch niet! Binnekort terug samen gezellig gaan eten in Den Akker :-)

  • 14 April 2006 - 10:32

    Peet:

    Hey Ange, ik ben wel blij da je hopelijk terug komt, de Henry's beginnen u te missen, zelf Sas heeft gezegd da ze blij is da ge terug komt. Ik hoop dat het allemaal een beetje goed komt met u vlucht en da ge dus ni in budgetaire problemen komt.
    Tot snel,...

  • 14 April 2006 - 13:49

    Sofia:

    ik kan mij voorstellen dat het na al die avonturen toch nog steeds spannend is om te vertrekken (of ni te vertrekken). Alle, ik vind dat toch altijd... Geniet maar een paar dagen van je thuiskomst, je katte,n je familie... maar dan na een paar dagen verwacht ik toch een smsje hé. We kunnen misschien gaan eten in den Akker :-) zodat wij ni te veel uit den toon vallen (qua omvang) als we naast u lopen...
    Tot gauw

  • 14 April 2006 - 14:27

    Kiki:

    short: enjoy the last day(s) en snuif genoeg thaise mentaliteit op dat je in BE een tijdje voort kunt :-) Bees x

  • 14 April 2006 - 14:45

    Erika:

    Boos? Ikke? Nee, maar tis echt druk, mijn nieuwe job he!
    Maar ik ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij da ge terugkomt hoor!
    Ik heb ook ni echt het gevoel dat ge al zolang weg bent, maar ik denk dat dat is omdat ik zelf druk bezig was!
    Maar toch... ik ben content!
    Dikke kus!!!

  • 14 April 2006 - 16:23

    Martine W:

    Amuseer je nog goed op je laatste dag in Thailand en kom veilig terug. Bedankt voor je toffe brieven. Groetjes.
    Martine

  • 15 April 2006 - 07:49

    De Klone:

    fleurtje, echt tof dat je terug lekker bij ons bent! ik mis het wel zenne: zo alleen door de draaideuren lopen van delhaize, geen slapende mensjes meer op de zetel, geen flauwe grapjes (of toch niet van jou), sowieso hele dikke zoenen en tot straks! we komen je oppikken!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 15 April 2006 - 16:13

    De Klone (laatste Keer) Want Ge Hebt Vlucht:

    als ik die fotookes zo zie, kan ik echt nie wachten om je terug te zien (en anders ook natuurlijk). ansj, twas fijn zonder jou, maar nog veel fijner als je wel hier bent. tot straks, we vertrekken richting de duitsers. hopelijk zit je toch niet vast in dat apenland. xxxxxxxxxxxxx kokos. de klone semi gitarist

  • 15 April 2006 - 16:14

    De Klone:

    en superneef, dat van den akker is je geraden! hihihi xxx

  • 16 April 2006 - 08:56

    Tam:

    Hey Ange,
    K hoop echt dat je je vlucht haalt en dat je nog beetje budget over hebt om samen erop uit te trekken. k ben blij dat je terugkomt en hopelijk tot hééél binnenkort xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

angelique

Reizen maakt je rijker en daarom vind ik het ook niet erg om er bankrekeningsgewijs armer door te worden. Wat de (mentale) rijke opbrengst van al het reizen is, lees je hier allemaal. *live your dreams, don't dream your life*

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 234384

Voorgaande reizen:

30 Maart 2020 - 30 Maart 2020

HOME

06 Juli 2019 - 06 Juli 2019

Hippie Summer in Portugal

19 Januari 2019 - 31 Maart 2019

Follow the Sun

14 Mei 2018 - 14 Mei 2018

LIFE, inclusief scandinavie en oost europa (2018)

23 Februari 2018 - 14 April 2018

Indijaaaatje

24 Januari 2017 - 31 December 2017

VanLife - living in my oldtimer

04 Juli 2016 - 01 September 2016

Roadtrip France Spain Portugal 2016

09 Mei 2016 - 17 Mei 2016

Vrije Vogel Roadtrip

24 December 2015 - 27 Januari 2016

Costa Rica 2015

18 Februari 2014 - 14 Maart 2014

Java, Indonesie - 2014

02 April 2013 - 25 April 2013

India - Kerala 2013

16 Juni 2012 - 26 Juli 2012

Myanmar - Cambodja 2012

05 Februari 2011 - 10 April 2011

India- 2011

15 Januari 2009 - 02 September 2009

Big Trip - 2009

25 Januari 2006 - 20 April 2006

Thailand - Laos - 2006

Landen bezocht: