Beleven,zonder verwachtingen:uitkijken & wegdromen - Reisverslag uit Mechelen, België van angelique maas - WaarBenJij.nu Beleven,zonder verwachtingen:uitkijken & wegdromen - Reisverslag uit Mechelen, België van angelique maas - WaarBenJij.nu

Beleven,zonder verwachtingen:uitkijken & wegdromen

Door: Fleurtje

Blijf op de hoogte en volg angelique

11 Juni 2012 | België, Mechelen

Het is weer zo ver: a little escape to paradise, aka South East Asia!
Voor diegene die me al jaren proberen te overtuigen eens ergens anders naar toe te trekken 'er zijn nog zoveel mooie plaatsen op de wereld', je overtuigingskracht weegt momenteel nog niet op tegen de aantrekkingskracht die Zuid Oost Azie op me uitoefent.

Wat niet wil zeggen dat ik het platgelopen pad nog meer ga platlopen, integendeel: het plan is om het nog min of meer ongerepte Myanmar (voorheen Birma)te gaan verkennen, te beleven in de meest pure vorm die op deze moment mogelijk is.

Hoe het precies gaat zijn, kan ik op deze moment nog niet verklappen, want dan zou ik het al moeten weten, wat niet het geval is: ik kan niet in de toekomst kijken EN heb nog zo goed als geen verwachtingen, dus het gaat een belevenis-op-het-moment worden. The way I like it.

Het tweede deel van de reis, de 3 weken Cambodja, liggen daarentegen redelijk vast, aangezien dit deel een inleefreis bevat. En wel eentje waarvan ik, samen met mijn roommate-and-favourit-travelbuddy Lina, de begeleiders zijn. Verwachtingen zijn er dus sowiso, vergelijkingen met hoe het 3 jaar geleden was, zullen er ongetwijfeld ook zijn, maar een belevenis wordt het zeker!

Hoe deze 2 wel heel verschillende reizen zullen verlopen, kom je de volgende weken te weten. Als je tenminste af en toe de tijd hebt, nee nééémt (iedereen heeft immers elke dag opnieuw 24 uur om te bepalen wat je ermee doet), om het te weten te komen!

Zo, bij deze ben ik weer een stapje dichter bij het vertrek, kan ik weer iets van mijn (nog redelijk lang)to-do lijstje schrappen.

Ik wens jullie alvast een pracht van een zomer toe, een heerlijk begin van deze week, een leuk moment de volgende seconden;

Liefs,
Angélique

• 11 Juni 2012 - 10:06

Superneef:

Have fun nichtje, en laat mr regfelmatig weten wat je allemaal meemaakt ginderachter, zodat de harde werkers op het thuisfront hier een beetje kunnen meegenieten ;)
    xxx

• 11 Juni 2012 - 15:09

Sofie:

Hoi Ange,

Ik wens je een pracht van een reis toe!! Geniet ervan!!

Ik kijk er al naar uit je verslagen te lezen!! En ik maak daar heel graag tijd voor, ook nu Verena er is, zal ik tussen de flesjes en pampers door wel een gaatje vinden om je te volgen. :-)

xx
    Sofie

• 12 Juni 2012 - 07:54

Tine:

Heel veel plezier swedish babe! xxx

• 12 Juni 2012 - 15:01

Sven:

Zal alles zeker blijven volgen, als ik tenminste aan internetverbinding geraak waar ik zal zijn. xxx

• 16 Juni 2012 - 09:43

Evelien:

Hey angelique,
    Veel plezier daar in het oosten en laat de verrassingen op jullie afkomen. Altijd leuk om je reisverhalen te lezen. Ik heb nog genoten van de yoga woensdag!
    Evelienx

• 16 Juni 2012 - 15:59

Koen De Greef:

SUPER TOF!!
    Ikzelf heb nog "maar" een maand een half te gaan :-(
    Als ik terug ben wil ik je graag die "andere mooie plaatsen laten zien" ... Zuid-Amerika is AMAZING ... maar ja; South East Asia ook ... ;-)GENIET! GENIET! GENIET!!